Mielenterveystyöhön tarvitaan lisää varoja.

Toivomme, että mahdollisimman moni yritys osallistuu suomalaisten mielenterveyden hyväksi tehtävään työhön osallistumalla Mielinauha-keräykseen, tulemalla yhteistyökumppaniksi tai muistamalla Suomen Mielenterveysseuraa joululahjoituksella. 

Hyvällä mielellä mukana

Sydämellinen kiitos kaikille Mielinauha-keräyksen tukijoille

Yrityksen tuki on arvokas apu mielenterveyden hyväksi tehtävälle työlle ja viestii samalla yrityksen arvoja henkilökunnalle, asiakkaille ja muille sidosryhmille.

 

”Clear Channelille on tärkeätä edistää ihmisten hyvinvointia ja onnellista elämää. Mielinauha-keräys mahdollistaa Clear Channelille luontevan tavan tukea mielenterveystyötä.”

 


 

"Kaupan ala on monelle nuorelle portti työelämään. Tokmannillakin työskentelee paljon eri ikäisiä ihmisiä ja monimuotoisuuden edistäminen nähdään meillä todella tärkeänä.

Kenellä tahansa voi esimerkiksi terveydentila tai elämäntilanne muuttua hetkessä ja siksi kuka tahansa saattaa yllättäen tarvita apua. Muistetaan siis tilanteessa kuin tilanteessa toisten kunnioittaminen ja avoimuus, niillä päästään pitkälle."

Tomi Hakanpää
Tokmannin markkinointijohtaja

 


 

 

"Apteekki on matalan kynnyksen terveydenhuollon toimipiste, jossa käy myös paljon sellaisia ihmisiä, joilla ei ole kontaktia muuhun terveydenhuoltoon. On tärkeää, että apteekeissakin osataan kohdata, neuvoa ja ohjata ihmisiä myös mielenterveysasioissa oikeiden palveluiden piiriin."

Charlotta Sandler
Farmaseuttinen johtaja
Suomen Apteekkariliitto

 


 

 

"Mielestämme Suomen Mielenterveysseura tekee tärkeää työtä, jota meillä on kunnia olla mukana tukemassa. Yhteistyömme sai alkunsa jo viime vuonna, kun asiakkaamme valitsivat Ärrä tekee hyvää-kampanjassa Suomen Mielenterveysseuran 16 800 euron lahjoituksen saajaksi. Tästä on hyvä jatkaa!"

Tea Tahko
tuotepäällikkö

 

 


 

"Suomen johtavana hyväntekeväisyysarpajaisten järjestejänä me Randomexilla haluamme olla mukana tukemassa kampanjoita, jotka pyrkivät tuomaan ihmisten elämään positiivista muutosta. Olemme ylpeitä siitä, että voimme olla mukana tässä kampanjassa, ja uskomme Mielen tavoin, että me kaikki voimme tehdä vieläkin enemmän auttaaksemme lapsia ja aikuisia, joilla on haasteita elämässään. Kuultuamme kuinka paljon apua tällä hetkellä oikeasti tarvitaan, tajusimme että nyt on aika toimia!"

Jussi Juutinen
toimitusjohtaja